elahly
زائرنا الجديد انتا لم تسجل بعد عضونا الكريم انتا لم تدخل بعد

نكت عن الغباء 41082_11

و نتمنى لكم الإستمتاع بالمنتدى و اقسامه ونتمنى لكم دوام العافية إدارة منتدى الأهلى
elahly
زائرنا الجديد انتا لم تسجل بعد عضونا الكريم انتا لم تدخل بعد

نكت عن الغباء 41082_11

و نتمنى لكم الإستمتاع بالمنتدى و اقسامه ونتمنى لكم دوام العافية إدارة منتدى الأهلى
elahly
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الاهلى تجد فيه كل ما تريد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
عدد الزوار

.: انت الزائر رقم :.

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
اهم اقسام المنتدى

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» إليكم تعريف كارت الصوت creative ev1938
نكت عن الغباء Emptyالأربعاء فبراير 15, 2012 3:55 pm من طرف joe2012

» لعبة بنك الحظ الحديثة الاصدار الرابع
نكت عن الغباء Emptyالجمعة فبراير 10, 2012 10:15 pm من طرف sheta_moh

» زيدان يشن هجوما عنيفا على دومينيك ويحمله مسئولية سوء أداء فرنسا
نكت عن الغباء Emptyالخميس سبتمبر 01, 2011 11:21 pm من طرف عصام أبو خبر

» برنامج للتحكم في كمبيوتر اخر عبر شاشة كمبيوترك !!!!
نكت عن الغباء Emptyالسبت أبريل 16, 2011 11:57 am من طرف ERSAERSA

» كيف تربح من عرض الإعلانات على موقعك أو مدونتك المجانية
نكت عن الغباء Emptyالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 12:02 pm من طرف remo

» المعاصي والبدع... أنواعها وأحكامها
نكت عن الغباء Emptyالإثنين نوفمبر 15, 2010 10:11 pm من طرف body5060

» زمزم لما شربت له
نكت عن الغباء Emptyالإثنين نوفمبر 15, 2010 10:10 pm من طرف body5060

» مفسدات القلب الخمسة
نكت عن الغباء Emptyالإثنين نوفمبر 15, 2010 10:08 pm من طرف body5060

» بانفراد تام النسخه الDemo للعبه الكوره الرهيبه FIFA 2011
نكت عن الغباء Emptyالأحد سبتمبر 19, 2010 4:59 pm من طرف body5060

»  حصريا :: باتش تحويل pes 6 الى pes 10
نكت عن الغباء Emptyالأحد سبتمبر 19, 2010 12:34 am من طرف omar sayed

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 215 بتاريخ السبت مارس 06, 2010 2:37 am
برامج مهمة

visitor
free counters
widgeo.net
الاقصى

نكت عن الغباء

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmadessam5060
عضو نشيط
عضو نشيط
ahmadessam5060

العمل/الترفيه : طالب

نكت عن الغباء Empty
مُساهمةموضوع: نكت عن الغباء   نكت عن الغباء Emptyالسبت مارس 28, 2009 6:06 pm

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت.
مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه.
مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك.
واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد.
مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!.
مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك.
مرة واحد غبى واقف في الشارع وبيتكلم فى المحمول وعمال يزعق ويقول : بس دورى تانى...معلش دورى كويس ..واحد معدى فى الشارع سأله : فيه ايه؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع .. لقى (الرقم الذى طلبته غير موجود بالخدمة من فضلك اعد المحاوله).
إتنين أغبية إشتروا حصانين وعاوزين يفرقوهم عن بعض راح الأولاني قطع ديل حصانه وقال لزميله أنت حصانك ديله مش مقطوع قاله لا مش باينه، راح شوية ورجع راح قاطع رجل حصان زميله وقال له حصانك رجله مقطوعة قال له لا مش باينه، راح قاطع راس حصانه ورجع قاله حصانك راسه مش مقطوعة قاله بيتهيألي أوضح حاجه إن حصانك بني وحصاني أبيض.
مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا الصور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت.
مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما.
مره قرية كلها أغبيا كان فيها حفره كل يوم واحد يقع فيها عملوا مجلس علشان يشوفوا حل للحفره دي قام واحد وقال يا جماعه احنا نحط عربية اسعاف جنب الحفره علشان المصابين يتنقلوا بسرعه قام التاني قال احنا نبني مستشفى جنب الحفره علشان يتنقلوا أسرع قام التالت قالهم يا جامعه انتوا مغلبين نفسكم ليه احنا نردم الحفرة دي ..ونحفر واحدة تانية جنب المستشفى.
واحد راح يشتري عربية .لقى كل العربيات غالية عليه.بعدين لقى عربية قديمة و عليها تراب كتير بس سعرها مناسب.صاحب المحل قال له العربية دي فيها ميزة هايلة.بص كدة ..وقام مسح بإيده التراب اللي عليها قام طلع منها عفريت .قال له :شبيك لبيك تطلب إيه؟ قال له هات شاي للبيه حالاً..في لحظة كانت كباية الشاي قدام الراجل .قام اشترى العربية فوراً و ساقها و طلع بيها على حتة أرض فاضية و قام نزل و مسح التراب اللي علي العربية. قام طلع له العفريت. قاله عايزك تبني لي هنا قصر كبير فيه جنينة و حمام سباحة و ملعب تنس و..... قام العفريت قال حيلك حيلك إنت فهمت غلط .. أنا شاي و قهوة بس .

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض".
واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل.".
http://coolboys14.mam9.com
ahmadessam5060
عضو نشيط
عضو نشيط
ahmadessam5060

نكت عن الغباء Empty
مُساهمةموضوع: شكراً يا اخى   نكت عن الغباء Emptyالإثنين أبريل 06, 2009 9:37 pm

شكراً يل اخى على هذه التكت الرائعة
http://coolboys14.mam9.com
body5060
شخصية متميزة
شخصية متميزة
body5060

نكت عن الغباء Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الغباء   نكت عن الغباء Emptyالخميس أبريل 16, 2009 8:56 am

شكرا جزيلا يا اخى
https://elahly.roo7.biz

نكت عن الغباء
صفحة 1 من اصل 1